19.5.08

περι ουσιων συνεχεια...

Ειχαμε μεινει μονοι μας αδελφια, μου και ζηταγα λιγο χωρο λιγο κενο
Να αναπνευσω να νιωσω
Και ξεκινησα με τα ονειρα αποσκευες για ταξιδι σε μια πορεια, όμως στασιμος βρεθηκα παλι……παλι σε ουρα εγκλωβισμενος, παλι στασιμος .
Δεν αντεχω αδελφε μου και αποφασιζω να προσπερνω, να προσπερνω ποτε αργα, ποτε γρηγορα, χωρις ματιες στα πτωματα, που ξαφνικα αρχισαν να ουρλιαζουν, να κορναρουν, να αναβοσβηνουν τα χερια τους σαν σηματοδοτες ελικοδρομιου.
Πολυ περιεργη διαλεκτος σκεφτηκα αστραπιαια και κοντα στην παρανοια ξαπλωσα για λιγο.
Μαης του 2008 και γυριζω τα ονειρα πισω στον Μαη του 68 εκει που κλεβαμε λιγη τυχη αναμεσα στα καμμενα και συνεχιζαμε να ζουμε πιστευοντας στις αλλαγες μεσα από αναπηρες εξεγερσεις, ετσι μου φανηκαν στην αρχη, ετσι τις νιωθω και τωρα, γιατι την μεση την εζησαν άλλοι όχι εγω………γεννηθηκα καπως αργα βλεπετε και μου στερειτε το δικαιωμα για ουσιαστικη επανασταση.
Μετα το Μαη του 68, οπου το κατεστημενο μιας οικογενειας, ενός τραπεζικου σπιτιου, μιας πιστωτικης, ενός αυτοκινητου και μιας υποχρεωτικης αναγκης αναθρεματος παιδιων συνεχιζει να πονα την ελευθερια στον να μην βγεις στο απολυτο του ανευθυνου, του μοναχικου οπου οι κριτικες στις στηλες των εφημεριδων αναγαγουν την εξισωση σε περιθωριασμο.
Αναπηρες εξεγερσεις εγιναν και γινονται και σημερα παραχωροντας τα δικαιωματα μονο σε αυτους που θα αποφασισουν με τον υπουργο που ρωτα την γραμματεα ειρωνικα ποιος εχει σειρα για ΟΥΣΙΑΣΤΙΚΟ διαλογο.
Και ο διαλογος συνεχιζετε κατω από το υπουργικο γραφειο, την ωρα που ο γραματεας τις γραματεας κινηματογραφει για λογαριασμο δημοσιογραφικου απορητου.
Μειναμε μονοι αδελφε μου, περιμενοντας τις εξελιξεις στο κατωφλι ενός υπαρκτου σοσιαλισμου με δημοκρατικα στοιχεια, μιας βασιλειας δυο οικογενειων
που ανταλλασουν έναν θρονο αναλογα την ηλικια των κληρονομων τους.
Αναρωτιεμαι αδελφε μου μηπως ο Μαης είναι γρουσουζικος, μηπως η επομενη γενια των ιντιγκο και των κρισταλ παιδιων διαλεξουν ένα μηνα με λιγοτερες μερες, έναν μηνα που θα οριοθετει από την φυση του την επομενη επανανασταση, εάν οι κυβερνοντες δεν μαθουν ότι το μαθημα το δινεις μονο μια φορα στην πολιτικη.
Ετοιμασου αδελφε μου για τα δισεκτα, σε ένα ΠΑΡΙΣΙ οπου τα ονειρα στον πυθμενα του Σηκουανα, απεγκλωβιστικαν και αναδυονται.

Ερχομαι και εγω με 500mg γραψαρχιδινη, αφηνω πισω μου την κοινωνια σας, κυριοι!
Ανεβηκα στο αεροπλανο και από εκει ψηλα κοιταζω τα αστερια, δακρυσμενος!
Γνωριζω πλεον ότι το μελλον είναι μονο στα χερια σου, αδελφε μου, και περιμενω ένα ΦΛΕΒΑΡΗ δισεκτο να τους θυμιζει ποσο κοντα ειμαστε……….


ΥΓ. Η γραψαρχιδινη χορηγειτε απαξ ημερισιως …το πρωι καλυτερα που ξεκινας να υπηρετησης το κατεστημενο σου ..για περισσοτερες πληροφοριες μην απευθυνθειτε στον ΕΟΦ……….ΘΑ ΣΑΣ ΓΡΑΨΕΙ ΣΤΑ ΑΡΧΙΔΙΑ ΤΟΥ……..

Ισως ο νυχτερινος επισκεπτης να εχει να σας πει περισσοτερα σε επομενη επισκεψη………………….

2 σχόλια:

Ασκαρδαμυκτί είπε...

Θ' ακουστεί λίγο κυνικό, αλλά εγώ ένα πράγμα κατάλαβα στη ζωή μου: ο Μάης είναι ο μήνας που ερωτεύονται οι γάιδαροι!

oi tempelides tis aporis elladas είπε...

ασκαρδαμυκτι-και το κακο ειναι οτι μας περιμενουν πολλοι μαηδες ακομη!καθολου κυνικος....