19.4.08

Φοβου...τους νονους και δωρα φεροντες!

Ακουω ραδιοφωνο φανατικα και μετα μανιας σχεδον απο τοτε που 8υμαμαι τον εαυτο μου.Ταιριαζε παντα στην ιδιοσυγκρασια μου και στις ορεξεις μου.Ποτε δεν μπορουσα να καταλαβω τον σκοπο του cd-player και γενικα των ογκοδεστατων ηχοσυστηματων αφου το μονο που η8ελα ο κακομοιρης ηταν απλα να ακουσω λιγο ραδιοφωνο.Ετσι παντα αρκουμουν στην απλη λυση ενος ραδιοφωνου,μιας φωνης και καλης μουσικης!
Κι εκει που ειχα βρει την υγεια μου(ψυχικη και ακουστικη) και απολαμβανα στιγμες γνησιας ρα8υμιας(τεμπελης γαρ), ξαφνικα μπηκαν στην ραδιοφωνικη μου κα8ημερινοτητα οι διαφημισεις.Οι οποιες σαν μαστιγα αρχισαν να εξαπλωνονται και να καταλαμβανουν κα8ε λεπτο που τους αναλογουσε στον χρονο των προγραμματων!Και φυσικα πρωτοστατης ολων αυτων...τα JUMBOOO!
Το προβλημα μου βεβαια δεν ειναι με την εν λογω επιχειρηση αφου απλα οι αν8ρωποι κανουν οτι περναει απο το χερι τους για να προσελκυσουν ακρατες ορδες απο λαιμαργα,παιχνιδοφιλα πιτσιρικια,αλλα με το οτι τα JUMBO κολλανε παντου και παντα!Χριστουγεννα?JuMBO!Αποκριες?JuMBO!Πασχα?JuMBO!Καλοκαιρι?JuMBO!Φθινοπωρο?JuMBO!
Kαι καλα να εισαι γονιος που το παιδι σου ειναι "ιδιοκτησια" σου και εχεις και λογο(ενιοτε και ραβδο) απεναντι σε καθε απαιτηση του!Οταν εισαι νονος,τι κανεις?
Τοτε εισαι απλα ο νουμερο 1...μαλλακας!Το σημαντικοτερο παιχνιδακι για τα ακακα παιδακια...Γινεσαι απλα το μπαλακι του τενις αναμεσα στο καλομαθημενο/κακομαθημενο(διαλεγεται και περνεται) βαφτιστηρι σου και σε τι αλλο?Στα JUMBO!
Νονε αυτο το δωρο 8ελω την Πρωτοχρονια!Νονε αυτην την στολη θελω να για τις Αποκριες!Νονε αυτη την λαμπαδα το Πασχα...αυτην την τσαντα....αυτο το παιχνιδι...... . . . . . . . . .. . . . . . .. . . . . . . . κι υστερα ολα γυρω ειναι λευκα...κι εχει πολυ ηρεμια...και ειμαι μονος μου...και φυσικα με πουκαμισακι που τα μανικια δενουν...πισω!
Δεν ξερω εαν ειναι συνομωσια ή απλα εξελιξη τον καιρων,αλλα ενω παλια ελεγαν κανε παιδι να δεις καλο,σημερα 8α φτασουμε να λεμε κανε βαφτιστηρι να...σου βγει ξινο!
Και γιατι να σκοτωνεσαι στην δουλεια για να παρεις καλο μισ8ο?Για να στον φανε τα βαφτιστηρια(μη γινω κακος και πω τα JUMBO)?Γιατι να αγχωνεσαι για το ασφαλιστικο και την συνταξη?Να μας βαλουν εαν θελουν σαν νονους στα βαρεα και ανθυγιεινα για να παλεψω κι εγω για τα δικαιωματα μου!
Και κατι τετοιες μερες που αρχιζουν τα βαφτιστηρια το...ψηστηρι-που λεει και η διαφημιση του...εξ'απο δω(βλ.JUMBO)- εγω ειμαι ετοιμος για χαρακιρι!
Αλλα μετα σκεφτομαι λιγο πιο κα8αρα και νηφαλια και χαιρομαι που ειμαι απλα ενας τεμπελης και δεν ειναι ειμαι βουλευτης,με μισ8ο της πεινας, να εχω ενα ταγμα απο βαφτιστηρια να με πρηζουν και λεω παλι καλα!Αξιοι οι αν8ρωποι!Εχουν τοσες εγνοιες για την σωτηρια του εθνους,τοσο τρεξιμο...εχουν και τα JUMBO!Που μας εχουν Jumpισει( την μεταφρασει καντε την μονοι σας) κανονικα!
Γι' αυτο σας λεω!Ελατε να συνασπισουμε τις δυναμεις μας,να σηκωσουμε λιγο το κεφαλι και την επομενη φορα που το "αξιαγαπητο φιοτσιδι" μας(που λεμε και στο χωριο μου) μας κοιταξει με αυτο το γεματο τρυφεροτητα και αφελεια βλεμμα και ετοιμαστει να εκτοξευσει την επομενη ρουκετα,να του απαντησουμε με αγαπη(sic) και....με γυαλισμενο ματι........"Φοβου τους νονους και δωρα φεροντες!"

Δεν υπάρχουν σχόλια: