9.12.09


Ήπια τα ποτά μου, έφαγα σε μια καντινα,γύρισα σπίτι, πήρα τα φάρμακα μου και σκέφτηκα ότι η τεμπελιά, με την οποία έχω συνάψει μια περίεργη σχέση τον τελευταίο αιώνα, φέρνει ακόμα περισσότερη τεμπελιά ! (θα μου πεις σιγά το πράγμα, κάτι μας είπες. Έλα όμως που κατάφερα να το καταριψω μιας κ συνηρμικα τουλάχιστον θυμήθηκα τους τεμπέληδες κ αποφάσισα απλά να γράψω κάτι... Δεν το λες δράση βέβαια αυτό...μάλλον αντίδραση, αλλά τουλάχιστον κατα το ημιση ειμαι μέσα).

Τώρα πρέπει να βρω θέμα... Ή όχι, όπως αρέσκεται να λέει ένας από τους κολλητούς μου! Γιατί να πρέπει να βρω θεμα; Θα γράψω ότι μαλακια μου έρθει και θα γράψω κι εσάς που θα το θεωρησετε ρηχό .... Λες και θα το διαβάσει κανείς; Θα είναι από εκείνα τα πράγματα που δεν υπάρχει λόγος να ειπωθούν κ λέγονται,γράφονται, εκτοξεύονται εκρήγνυνται...σαν αυτά που λένε οι δημοσιογράφοι ένα πράγμα...λες να προσπαθήσω να προπαγανδησω και εγώ λίγο;; Βαριέμαι, νυστάζω, οπότε θα το αφήσω να το κάνουν οι ειδικοί! Άραγε μπορώ μαζί με το κοκτέιλ εμβολίου που με έχουν ζαλίσει να κάνω να βάλουν κ μια πρέζα αλάτι; Θα μου πεις γιατί; Και θα σου πω γιατί μπορεί! Ίσως βοηθήσει να δέσουν γευστικα καλύτερα όλα τα συστατικά μετάξυ τους και πέραν αυτού γιατί να μην έχω και λίγο χλωριουχο νάτριο στο DNA μου....το βλέπω σαν την δερματοστιξια ένα πράγμα... Γουστάρεις το κόμμα σου; Πας κ το πατάς ένα τατουάζ στο δέρμα σου...εγώ γουστάρω την θαλασσα γιατί να μην πατησω ένα συστατικό της στο DNA μου; Δικο μου είναι ότι θέλω το κάνω...! Άραγε τον Αλέξη θα τον εμβολίαζαν ή μήπως ήταν ο πρώτος που εμβολίασαν; Λες να εμβολιασε αυτός εμάς;

Μπερδευτήκα...! Τότε αυτοί που βγαίνουν να τα σπάσουν είναι κάτι σαν αυτούς που τρέχουν να κάνουν το εμβόλιο τώρα; Τι θέλω κ τα σκέφτομαι τώρα αυτά. Αφού η κοπέλα μου ήταν σαφής...την γρίπη των χοίρων την δημιούργησαν στα φεμινιστικά εργαστήρια της μέσης ανατολής ( με λεφτά των αμερικάνων εννοείτε) για να σκοτώσουν όλους εσάς παλιογουρουνια άντρες... Έλα όμως που εκεί φοράνε φερετζέ και εσείς εδώ φοράτε σουτιέν με ενισχυση της είπα...προβληματίστηκε λίγο κ μετά τσαντισμένη μου είπε " και ΕΣΥ έχεις μικρό πουλι"!

Έχω ένα γκλοπ στο δεξί, μια μολοτοφ στο αριστερό, παντόφλα διχάλα, βερμούδα μέχρι το γόνατο και σακάκι από πάνω, στο κεφάλι ένα ακάνθινο στεφάνι για τις μαλακίες μου.... τι με νοιάζει τι έχω στο κέντρο το οποιο γερνει κ αριστερά ( εμένα στραβωνει κ λίγο);;; Μικρο πουλί; Μεγαλο ΠΑΣΟΚ! Ας είναι καλά οι ονειροξεις και οι δονητές!Τώρα πια φοβομαι και το σεξ!Αντί να σου δώσει η άλλη την βαλίτσα στο χέρι όταν καταλάβει πόσο Η1Ν1 είσαι, σου δίνει κονδυλώματα στο πουλί να τα κουβαλας μια ζωή! Άραγε το κονδύλωμα έχει κάποια σχέση με τα κονδύλια;; Η διαδικασία κατα την οποία αλλάζουν χέρια τα κονδύλια μεταξύ ευρωπαικής ένωσης, χώρας, κυβερνήσεων, πανεπιστημίων και της κυρά-Γιωργιας της ξαδερφης του Παναγιώτη ονομάζεται κονδυλώματα; Αστο.... Δεν είμαστε για τετοια πράγματα, αερογαμης και παλι αερογαμης.."Καλησπέρα κούκλα, είσαι πολύ ομορφη, θες να μου δώσεις το msn σου; Αλλα κ πάλι ιούς μπορεί να κολλήσεις! Από όπου και  να το πιάσεις βρωμάει το πράγμα!

Οπότε κ εγώ θα πάω να μονάσω...φραγκα, λίμνες, ξενοδοχεία, να θέλω μετοχές της μαρφιν κ ενα ζευγάρι κυάλια για να περνω ματι τα γκομενάκια στο δεύτερο πόδι!! να τα κάνω όλα αυτά κ να αλοιφομαι με αγιασμό μετά, να με βοηθήσει μην κολλήσω τιποτα ή τουλάχιστον από ηπατίτιδα να μου το μεταλάξει σε καρκίνο για το φιλοθεάμων κοινό μου! Κατάλαβες....;;;; Για ένα ράσο ανοιχτό για έναν Αλέξη! Βαραααατε μωρεεεεε......χορεύτε....διασκεδαστε μας.....πανικοβαλετε μας.....δώστε δουλίτσα στους χαρτοδημοσιογράφους και στον επισκέπτη του κοτερου!!! Προσέξτε λίγο όμως...μην έχουμε πολλούς τραυματίες κ απασχολουμέ τους γιατρούς... Έχουν να παίξουν "τετρις"  στην εφημερία τους! Και θέλουν να μας πουν ότι οι γιατροί πουν δεν κάνουν το εμβόλιο δεν είναι σωστοί λειτουργοί μιας και μπορούν να μεταφέρουν την γρίπη στους ασθενείς τους,,, πιο πιθανό είναι να κολλήσουν περίοδο παρά αυτό! Κι εδώ που τα λέμε εγώ τους είδα να εμβολιαζουν ο ένας τον αλλον και το βοηθητικό προσωπικο και τους ασθενείς...με πάθος έπεφταν οι ενέσεις όχι αστεία! 

Η1Ν1 μικρό καράβι Η1Ν1 μικρό καράβι που ήταν α α ακινδυνο, που ήταν α α ακινδυνο ΕΣΥ οε ΕΣΥ οε! Έχει αρχίσει και με πιάνει το εμβόλιο.......

2 σχόλια:

KitsosMitsos είπε...

Βρε βρε ποιος γύρισε στο χοιροστάσιο!
Άντε σε δεχόμαστε ακόμη και με μικρό πουλί!
Καλησπέρα

Ανώνυμος είπε...

Φιλε μου,τα πουλια πεθαινουν κολυμπωντας.

Μην ψαχνεις στη σφαιρα της λογικης, εχει παει περιπατο απο καιρο ...

Χαιρετισματα απο 96 ΤΥΠΕΘ/ΧΙΟΣ.